dilluns, 27 de setembre del 2010

Xtonga Irraitu





M’embolico en una col

m’he fet a la mida d’un cargol

I cercant unicorns i altres fantasies

m’he aixecat les faldilles

comprovant que les sabates

continuaven en aquest món.

M’he guarnit el cap

amb flors de paper daurat,

per dansaaaaar

entre els camps on es cullen,

on es cullen els miralls, deformats

per guarir la realitat,

per guarir…

Xtonga Irraitu…


Estossego tants pardals

que volaran en espirals.

Desprovista de calces, mitges i mitjons,

només em resta rodolar

en un món inexplorat

Imagina…

Xtonga Irraitu


Xtonga Irraitu és una cançó de la Sole i el Pau. Els dibuixos són meus, evidentment inspirats en la cançó. Podeu escoltar-la a http://www.myspace.com/pauurgell

Espero que ho disfruteu!


2 comentaris:

  1. eis!!! quina ilu!!1 quan de temps sense sentir la canço!! o ... bé, llegir-la!! em sembla que aqesuta tarda li demanaré a la Sole que la canti una mica.... però sense el Pau... no serà el mateix, per descomptat!!!!!! tot hi que ara amb els dibuixos... trobo que la veig amb altres ulls... més brillants!!!!! petons petits salvatges...

    ResponElimina
  2. quan tornem farem un super concert de benvinguda!!

    ResponElimina